تورترکیه ویژه برای خرید به گودتور مراجعه کنید

نکاتی برای مسافرانِ زنی که قصد سفر به سریلانکا را دارند!

آیا شما به تنهایی قصد سفر به سریلانکا را دارید؟ تنهایی رفتن به این کشور کار پیچیده‌ای نیست، مردم این شهر دوست‌داشتنی هستند و رفت و آمد بین آن‌ها بسیار آسان است. اما باز هم کارهایی است که برای امنیتِ هر چه بیشتر خود باید آن‌ها را انجام دهید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

برای گردش در سطح شهر چه چیزهایی باید همراه خود بردارید؟

در هنگام سفر تنهایی به سریلانکا همیشه باید دستمال مرطوب و دستمال توالت برای زمانی که چیزی بیشتر از  دوش یا سطل نیاز دارید، همراه خود داشته باشید. همچنین دامن یا سارافن بلند برای بازدید از معابد محلی، یک بطری اب که قابل استفاده مجدد باشد و اسکناس‌های کوچک برای استفاده از اتوبوس‌ها.

با مردم محلی دوست شوید

بهترین راه برای شناختن یک کشور این است که با مردم محلی دوست شوید. به عنوان یک زن، بهتر است قبل از هر چیز با زنان دوست شوید. زنان سریلانکایی یکی از دوستانه‌ترین زنان جهان هستند و با خوشحالی به شما میز صندلی شام می‌دهند. بسیاری از مردم تعجب خواهند کرد که شما به تنهایی سفر می کنید، اما در مورد بهترین مکان‌های دیدنی و محل اقامت نیز توصیه‌‎هایی به شما ارائه می دهند.

از کافه باغ پابرهنه در کلمبو دیدن کنید

کافه باغ پابرهنه به دلایل زیادی عالی است. خرید فوق العاده ای است ، بسیاری از چیزهای زیبا را می توانید برای خود یا دوستان خود در خانه بخرید ، و منطقه کافه در حیاط باغ برای ارسال ایمیل از لپ تاپ شما مناسب است. همچنین مکانی عالی برای ملاقات با مسافران دیگر است.

لباس مناسب برای بازدید از معابد به تن داشته باشید

هنگام بازدید از معابد باید لباس‌های متواضعانه بپوشید. پاها و شانه‌ها باید همیشه پوشانده شوند. در غیر این صورت نمی‌توانید به داخل بروید.

بدانید چه موقع نباید تنها باشید

با غروب آفتاب، شهر بسیار ساکت می‌شود. بعد از تاریکی هوا از بیرون رفتن به تنهایی خودداری کنید. اگر قصد دارید برای یک نوشیدنی و اوقات خوب به شهر بروید، بهتر است کسی را پیدا کنید که با او بروید.

به خیره شدن افراد غریبه دقت کنید

اگر شما یک زن هستید که به تنهایی در سریلانکا سفر می‌کند، به احتمال زیاد کسی به شما خیره می‌شود. این چیزی نیست که لزوماً بتوانید از آن اجتناب کنید، اما اگر احساس ناراحتی می‌کنید، بودن در یک گروه ممکن است به شما کمک کند. اگر در موقعیتی احساس خطر کردید، در اسرع وقت خو را به جایی برسانید که احساس امنیت می‌کنید.