تورترکیه ویژه برای خرید به گودتور مراجعه کنید

شـهــر تاریخـــی هــــــانـوفـــر

ممکن است هانوفر شانزه لیزه، چشم لندن یا کوه‌ها را نداشته باشد، اما شما از جذابیت هانوفر و اینکه شهر چقدر می‌تواند بهترین دانش آموزان را  ارائه دهد بسیار شگفت زده خواهید شد! به عنوان پایتخت ایالت نیدرزاکسن – با جمعیت تقریبی 530.000 نفر – هانوفر به صورت مرکزی در شمال غربی آلمان واقع شده است و شهری با پیشینه تاریخی غنی است. این شهر نه تنها به دلیل نمایشگاه‌های تجاری خود مشهور است، بلکه یکی از سرسبزترین شهرهای آلمان است.

تاریخ هـانـوفــر

هانوفر در قرن دوازدهم تأسیس شد و به عنوان یک شهر تجاری اهمیت پیدا کرد و در سال 1636 پایتخت سلسله ولف، یکی از خانوادههای برجسته اروپایی اعلام شد. قرن هجدهم اوج روز ولفسبود و یک خط پادشاه برای تاج و تخت بریتانیا در اتحادیه شخصی از 1714 تا 1837 (پادشاه ژرژ) ارائه داد و تنها زمانی به پایان رسید که ملکه ویکتوریا بر تخت نشست. در سال 1866  اما وضعیت آن به عنوان پادشاهی زمانی به پایان رسید که هانوفر پس از پیوستن به طرف بازنده در جنگ اتریش و پروس، به پروس ملحق شد. جنگ جهانی دوم 80 درصد از مرکز شهر را بمباران کرد و در عین حال که عظمت خود را از دست داده است، تعدادی از جواهرات معماری آن را به شهر بازگردانده است اما هنوز احساس واقعی آن را برای شما فراهم می‌کند.

هـانـوفــر امروز

امروزه هانوفر میزبان بسیاری از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری جهان است. این شهر دارای دریاچه‌ای جذاب و کمربند سبز وسیع است که برای ورزش‌های مختلف مناسب است، خدمات فرهنگی عالی شامل تعداد زیادی آمفی تئاتر درجه یک و اپرا، طیف گسترده‌ای از رویدادهای فضای باز، امکانات خرید درجه یک و رستوران‌های خوب.

زندگی در هـانـوفــر

هانوفر یک شهر عالی برای زندگی است، آن‌قدر بزرگ است که همه امکانات یک شهر بزرگ را فراهم می‌کند اما آن‌قدر کوچک است که بتوانید در آن احساس راحتی کنید. یک سیستم حمل و نقل عمومی عالی و همچنین یک شبکه خطوط دوچرخه عالی، سفر در سراسر شهر را آسان می‌کند. هانوفر استاندارد خوبی از زندگی را ارائه می‌دهد و به راحتی می‌توان آن را به عنوان خانه خود احساس کرد.

هـانـوفــر کجاست؟

هانوفر همچنین برای سفر به برخی از نقاط دیدنی آلمان مناسب است: برلین، هامبورگ، سواحل شمالی و بالتیک. نیدرزاکسن همچنین می‌توان نقاط برجسته خود مانند سل، هاملن، هیلدشهایم، گوتینگن، گوسلار، هیتن لونبورگر، کوه‌های هارتز و جزایر دریای شمال را نام برد. تعطیلات آخر هفته با حومه زیبا در سراسر نیدرزاکسن هرگز خسته کننده نیست.

ایستگاه اصلی هانوفر نیز در قلب شبکه راه آهن آلمان قرار دارد. از هانوفر فقط در یک و نیم ساعت می‌توانید در برلین، در بیش از دو ساعت در فرانکفورت، در بیش از چهار ساعت در مونیخ و در پنج ساعت در آمستردام باشید. همچنین خطوط هوایی بسیار خوبی با بسیاری از شهرهای اروپایی با خطوط هوایی مقرون به صرفه وجود دارد.

تحصیل در هـانـوفــر

در مجموع بیش از 45000 دانشجو در حال حاضر در شش دانشگاه اصلی هانوفر تحصیل کرده‌اند. بزرگترین آن دانشگاه Gottfried Wilhelm Leibniz Hannover (LUH) است. به عنوان یک دانشگاه فنی ، تمرکز اصلی هنوز در این زمینه‌ها است. با این حال، آن‌ها همچنین علوم اجتماعی، زبان‌ها، حقوق و مدیریت مشاغل را ارائه می‌دهند.

دانشکده پزشکی هانوفر منحصر به فرد است و تنها دانشگاه پزشکی رایگان در آلمان است. یک دانشگاه ویژه برای دامپزشکی (TiHo) و همچنین دانشکده موسیقی، تئاتر و روزنامه نگاری وجود دارد. و “Business School” وجود دارد که دانشگاه‌های کاربردی که مطالعات مختلف فنی، تجاری و اجتماعی را ارائه می‌دهند.